Kızlar merhaba. Uzun zamandir tedavi görüyorum belki hatirlayanlar olur. Hala bir sonuc alamadim gebelik için 😒 göbek cektirme yapip sonrasinda gebe kalanlar oluyormus deneyen var mi sonrasinsa gebe kalan var mi ? Bunun herhangi bir sakıncası oluyor mi sonrasında adetim bitince banada yaptiralim dediler bende bi arastirma icerisine girdim dogruluk payini tabi takdir Allahtan orası ayri ama bunuda denemi istiyorum eger sonrasinda bir sakıncası olmayacak ise.