Tgbclk ben amerikan hastanesinde yaptırdım. Benim ablam kadın doğum doktoru o araştırdı bütün tanıdıklarına sordu oraya karar verdi bende gittim direkt zaten. Benden rahim filmi istemediler gelin muayene edelim ona göre karar veririz dediler sonra da gerek görülmedi zaten bende bir sorun yoktu. Diğer söylediklerinizi istediler onları da tedaviye başladıktan sonra götürdüm sorun olmadı yani :) doktor muayene olduğum gün bugünü kaçıramayız çok önemli deyip direkt ilaçlara başlamıştı zaten çok moral yükselten bir doktordu kendisi ☺️