Melisiniz1205 Herkese merhaba, göğüslerim aşırı büyüdü yani bu kadar büyümesi normal mi bilmiyorum ama sanki patlayacak gibi ve daha 4.5 ayımızdayım. Ve kırpkırmızı oluyor hep. Bu normal mi sizde de böyle mi ?
Tugbaysima Melisiniz1205 benim de büyüdü ve çok hassaslaşmıştı o zamanlar dokunamazdın duştayken akan su bile acıtırdı sonradan sonraya azaldı geçiyor yani