Hiç üzülme arkadaşım birazdan bebeğin kollarında olacak onun mis kokusunu içine çekeceksin, belkide bunlar mutluluk gözyaşına dönüşecek. Duygularının şuan böyle karışık olması çok normal, Fatma ve Meryem analarımızın eli üzerinde olsun kolaylıkla geçsin, bebiş sağlıkla gelsin 🥰