Merhabalar, 24+3 üz şu an ve 20. Haftadan itibaren biraz fazla oturunca kuyruk sokumumda inanılmaz ağrı oluyor, kalkarken zorlanıyorum anlık oluyor ama ayaklaninca geçiyor. Çoğu hamile yaşıyor diye biliyorum ama bununla ilgili hiç başlık göremedim, var mı yaşayan?