1oguzannesi Kizlar 3_4 gündür boğazım ağrıyordu geceleri hafif ateş oluyodu dün gargara sprey falan boğazım rahatladı şükür öksürük grip yok ama halsizliğim var bugün ayakta duramıyorum hastalığı atmanın etkisi kaldı sanırım . Aciller dolmuş hep herkeste aynı şikayetler var korktum valla . 🥺 Ne yiyip içeyim halsizliği de atmak için
2pasaannesi 1oguzannesi iki haftaya yakındır boğaz ağrım geçmek bilmiyor, tam geçti diyorum ertesi sabah yine boğaz ağrısıyla uyanıyorum. Ben adaçayı ile emegümecini kaynatıp gargara yapıyorum. Bu salgında herkes inatçı boğaz ağrısından şikayetçi
Binnur-cam 1oguzannesi benim eşimde boğaz ağrısından şikayetçi geçiyo bidaha başlıyo diyo bende yeni düzeliyorum sadece burnum tıkalı .. Kötü valla herkes hasta sıcak tutun kendinizi ıhlamur kuş burnu için sıcak duş alın sıcak çorba için bana dr boğaz pastili kullan çok öksürme demişti.. Geçmiş olsun
Rapunzelinanasi 1oguzannesi boğaz ağrısı, dirençli ateş, halsizlik, eklem ağrısı. Eşimde de bunlar var. Tam geçiyor diyoruz sonraki gün bir daha 🤦🏻♀️
Siracinannesi 1oguzannesi ay bende de aynı dünden beri bir boğaz ağrısı ve halsizlik kemiklerim ağrıyor sanki ve çevremdeki herkes öyle çok berbat gelincede gitmiyor diyorlar inşallah geçer hemen 😑
1oguzannesi 2pasaannesi Ay valla ya bıktım kaç gündür uyutmuyor bile bu nasıl boğaz ağrısı. Bugün de aşırı halsizlik bıraktı bende bilmiyorum neden . Dün bir gargara vermişti doktor rahatlattı baya . Onun etkisi sanırım yoksa ağrıdan uyuyamıyodum
1oguzannesi Rapunzelinanasi Aynen çevremde herkes aynı,aciller dolmuş yine . Herkesin ortak şikayeti boğaz ağrısı. Bende ateş gündüzleri yok gece oluyo nedense . Hafif derecede. Bugün de halsizlik tavan yaptı bakalım nolacak
1oguzannesi Siracinannesi Aynen inatçı diyor herkes ama bakalım beni şimdiden pert etti geçer inşallah diye dua ediyorum 🥺
Siracinannesi 1oguzannesi of inşallah geçer iki tane çocuğum var bakmakta zorlanıyorum halim kalmadı 🙄
Merveofs Var var herkes hasta.. Boğazım bir ağrıyor bir yanıyordu öyle öyle 1 hafta geçirdim 2 gün önce düştüm artık burun akıntısı, boğaz ağrısı, öksürük, hapşırma, halsizlik….. 4 aylık bebişimle yatıyoruz hasta hasta 🥺
1oguzannesi Merveofs Benim oğluma geçmedi Allah’a şükür şimdilik , benimde iyiden iyiye halim kalmadı bittim valla
EymeninAnnesi__ 1oguzannesi ayy bugün bendedemi var ne burnum tıkanmış birazda bogazimda agri var insallah hasta felan olmam 5 aylik oglum var onada gecer benden ikimiz perisan oluruz valla
1oguzannesi EymeninAnnesi__ 9 aylık oğlum var benim de şükür onda bişe yok , ama ben 3_4 gündür pert oldum.
1oguzannesi Evremmmerve bilmiyorum cnm verdiler bana valla eczaneye gitti eşim hamile oldugumu söylemiş vermişler gargara az bişey yaptım zaten tek sefer , daha yapmadım