Keziban Hafyada bebeğimin cinsiyetine kız dediler.Karnımı gören herkes erkek diyor detayli ultrasona girmedim. 39. Haftamdayım acaba kız beklerken erkek cikar mi🤭 gecen hafta doktora sordum ama cinsiyeti söylemedi.Tövbeler olsun kafamda deli sorular. Var mı benim gibi birileri acaba
Sermec27 Keziban yani doktor mu iyi bilecek ultrason teyzeler mı 😁 o teyzeler her yerde var takma sen bebeğin kızdır
Esraliiii Keziban her gitiiğmde Dr oğlumun pipisni çekiyor ahahshs vala pipi görmekten sıkıldım 😁adam 5 tane sadece pipi olan çıktı veriyor 20 haftada kız dendiyse zordur canım ama bellid e olmaz