Buket0055 Kızlar tahmini doğum olarak doktorum 27 aralık demişti bu gün tam 40 haftayı bitirdik yarın 41 haftadan 1 gün almış olucağız yarın kontrolüm var sizce yatış olur mu???
Tugbaysima Buket0055 ben de yarın 40a tamamlıyorum kontrolüm var ve heyecandan ölüyorum gün verse de keşke gün saysam belirsizlik beni öldürüyor 🤭🤭