Merhaba arkadaşlar ilk gebeliğim 23.haftadayız ve ben çok ağır geçirdim iştahım hiç yok ama ne yaparsam yapıyım kilo almayı durduramadım görüntüde aşırı kilo almışım gibi görünmesede tartıda artışım fazla bu süreçi iyi geciremedim hormonlarım iş sürecim ve gebelik benim psikolojimi çok yıprattı siz bu sürecin üstesinden nasıl geldiniz