mysweetbabyy ben moralim bozuk olduğunda ve hasta olduğumda ( enfeksiyon için antibiyotik almak zorunda kaldın 2 kere) ciddi olarak azaldığını hissettim. Senin de böyle bir durum var mı ? Benin son 1 ay hep hastalıklı moralsizlikle geçmişti o yüzden bilemiyorum ama şu an daha çok hissediyorum. Bir de sağlıklı beslenmeye çalışıyorum, ama bebek tatlı falan yiyince daha çok hareket ediyor , bir süre hissetmeyince korktuğumda tatlı şeker çikolata yiyip sonra odama gidip uzanıyorum bir süre sonra hareketleniyordu.