Esoo0698 Doktordan geliyorum kızlar perşembe kan verdim (39) çıktı cumartesi kan verdim (133) çıktı. Son adet tarihime göre hesapladı 5 haftalık bebek dedi. Ama değerin düşük dedi. Tekrar kan verdim. Dış gebelik kimyasal gebelik vs olabilirmi.
Angel276250 Esoo0698 belki de geç döllenmedir hemen kötü düşünme kese görününceye kadar kan değerlerini ölçtürmeye devam et. Benim arkadaşım 54 le öğrenmişti hamile olduğunu şimdi 3 yaşında oğlu var hiç belli olmaz 🥰
Elaa_gozz Esoo0698 yok canım benimde o şekildeydi geç döllenme oluyor adet tarihime göre 2 hafta gerideydi bebek aslında ama geç oluşmuştu şu an doktorumadet tarihimi değiştirdi ona göre ilerliyoruz
bkts Esoo0698 ben 5 haftalikken 100leri görememistim bile simdi 21 haftalik olduk cok sukur🧿😌 korkmayın, geç döllenme olabilir, beta takibinizi ihmal etmeyin ama yine de Allah korusun aksi bir durum varsa erken farkedilsin 😌
Esoo0698 Angel276250 Artış çok güzel 3 günde 39dan 133e çıkması gayet sağlıklı ama son adet tarihine göre değerin düşük dedi tekrar kan aldı yarın e nabızdan görürüm ama bi endişelenmedim değil
beyzaumayy Canım ben 27 ile öğrendim şuan 30+4 haftalık geç döllenmeydi ama yinede keseyi görene kadar bekle