Merhaba kızlar 24. Haftaya girdim bugün. Tetanoz aşısı olmam gerekiyormuş. Ancak şansıma haberlerde tetanoz aşılarının toplandığını gördüm. Gerekçe olarakta “geçici ve tedavi edilebilir sağlık sorunlarının çıktığı ya da muhtemel durumlar” olarak göstermişler. Ne yapacağım şimdi bilemedim. Siz ne yaptınız? En son kaçıncı haftaya kadar yaptırabilirim?