Esraserpil Canım kızamık dediğin şey senin küçükken geçirip geçirmemenle alakalı bir durum bende ikili testi yaptırdım benim de pozitif çıktı ve doktor küçükken geçirip geçirmediğini sordu bende anneme sordum geçirmişim 3 kardeşiz biz, bu bağışıklık olduğu anlamına geliyor eski kayıtlarına girdiği için önemli olan şuan senin kızamık hastalığın var mı yok mu