Lyamayy Kızlar 11+1 haftadayım.10+3e kadar sadece kokulara karşı öğümem vardı ama kusmazdım, 10+3den buraya kadar ne yersem midem doluyor ve yüreğim bulanıp beni kusturuyor.Normalde şimdi kusmamam lazımdı.Böyle şeye rastgelen oldu mu 🥺🥺🥺
Semilk05 Lyamayy benim 34. Haftaya girdim ilk defa 2-3 gündür bulanıyor hafiften by zamana kadar hiç bulantı kusmam olmamıştı zamanı yok sanırım bu şeyin
Brck0303 Lyamayy 20 haftaya gelene kadar kustum sürekli şuan 30 +4oldum tekrar başladı hatta şuan o kadar halsizim ki zor yaziyorum
edkrcy Lyamayy Bende 11+1 im ve malesef aynı durumdayız 5-6 haftalıkken başladı benim ve hiç bitmicek diye korkmaya başladım prilam kullanıyorum ise yaramıyor acillik olup serumda takıldı ise yaramadı sabah uyanıp gece uykuya dalan kadar benimle bulantı malesef her kustuğumda karnım kasılıyor bende tedirgin oluyorum 😔
selinsmother 19+5 hala kusuyorum canım yeri ve zamanı yok . Aç ya da tok olmak da farketmiyor canı istediği zaman geliyor evde kovayla dolaşıyorum 3 aydır 🤣🥰
Sucansu Lyamayy birsey olmaz bendede oluyor o karnım çok kasiliyor kusunca bide benim yuzumde hep benek benek biseyler cikiyor
selinsmother Lyamayy karın kasılması, nefessiz kalma hatta bazen idrar kaçırma bunların hepsi oluyor. Öğürmek o kadar şiddetli geliyor ki tutamıyosun bide kusmuk da gelmiyor mide boş olduğu için sadece öğürmek 🥲
Ravza16 Endişe edilecek bir durum yok canım gayet normal kimileri en başından kusmayip son haftalarında kusmaya başlıyor gayet normal yani😊
yagmur089 Lyamayy bende 17 haftamdayim yani ara ara bulantilarim oluyor seninki cok normal canim kimilerinki gec basliyor kimilerinki erken baslayip bitiyor ama şükür ben baya cok kusuyordum varya kovayla geziyordum artik yemk bile yapamazdim dk badi ya dk basi kusardim şükür 16 haftada bitti simdi rahat ymk yiyebiliyorum oyle herseyde kokmuyor ama ara ara sbh bulantialri oluyor onlarda normal stn ve doguma kdr kusanda var bacim sen prilam ilac yazdir onun cok faydasi oluyor