Doktorum iki haftadır kız demesine rağmen cuma günü kesinleşti inşallah rabbim nasip ederse bir oğlum oluyor… foruma fotoğraf attığımda yüzde doksan herkes erkek yorumu yapmıştı bense ama doktor kız diyor diyordum, forumda gerçekten bu işi anlayan çok kişi var ben hiç anlamam o ayrı konu 😂 iki tane üst üste kayıp vermiş biri olarak ilk defa cinsiyetini öğrenecek kadar büyüdü bebeğim o yüzden bu satırlar benim için çok anlamlı, hala her doktora gidişimde kalbim çıkacak gibi oluyor sanırım doğana kadar da bu his geçmeyecek biliyorum. Ben ve benim gibilerin o korkuları malesef hiç bitmiyor ama her şeye değer çok şükür ben kustukça kötü oldukça bile çok şükür Allahım o iyi olsun da hepsine katlanırım başka hiçbir şey istemiyorum diyorum yeter ki iyi olsunlar… Bu vesiyleyle tüm hamileler sağlıkla doğursun inşallah anne olmak isteyen herkese de rabbim tez zamanda sağlıkla hamile kalmayı nasip etsin herkes dualarımda….