Kızlar geçtiğimiz çarşamba çatlatma iğnesini yaptım ertesi günden itibaren kasık ağrısı ve aşırı gaz sanıcısı çekiyorum ya gaz öyle böyle değil geçen hafta evdeydim rahattım ama iznim bitti işe başladım bugün bu problem beni çok zora sokuyor geçen yıl iki kez daha yapmıştım bu iğneden ama hiç böyle olmamıştı bu şekilde gaz problemi yaşayan var mı ?