Onekim Kizceler günaydın öncelikle bugün 11 gün oldu gecikeli ve tekrar doktora gideceğim birazdan kan tahlili isteyeceğim sizden ricam bana da dualarınızda yer verir misiniz Gün kan verdiğimde 2.39 çıkmıştı perşembe günüydü doktor pazartesi günü gel demişti sonuç için bende netten baktım sonuca lütfen bana da dua edin 🤲
Onekim Kan verdim bekliyorum bakalım aslında 7. Gün kan aldığı için söktürücü vereyim dedi bende tekrarlasak olmaz mı dedim olur dedi kan ver dedi inşallah vardır bakalım 🤲🥰❤️