TTtutku Deryaanur nasıl bi kalp rahatsızlığı mesela ritim bozukluğu mu çarpıntımı yada başka bişey mi
1oguzannesi Deryaanur ben varım, kalp kapak yetmezliği tanısı aldım 1 hafta oluyor 5+4 hamileyim. Sizin ne sıkıntınız var
Tuccceee Bende aortik kapak yetmezliği var 4 mm bir de aort damar genişlemesi var oda 4 mm . Şuan 16 haftalık hamileyim kardiyolojiye gittim 3nay sonra kontrole gel zaten seni yönlendirirler buraya doğuma yakın vs dedi
TTtutku Deryaanur doktor takibi önemli gebelikte artış olabilir hiç problemi olmayan birini bile artan kan hacmi nedeniyle etkiliyor çarpıntı felan oluyor doktorunuz yönlendirir aslında sizi
Deryaanur TTtutku ilaç kullanıyorum beloc ama sanırım yetersiz kalıyor tekrardan kalp doktoruna gideceğim
Deryaanur 1oguzannesi taşikardi rahatsızlığım var ritim bozukluğu yani peki siz ilaç kullanıyomusunuz