Deletedmom_85 kuzum o kadar yumurta büyümesi iğneli tedavi için iyi değil diye biliyorum doktorun bilgilendir mi? Çünkü benim doktorum 2 yumurta büyümüş çok iyi 3 olsaydı tedaviyi yarıda bırakırdık dedi. Çünkü çoğul gebelik riskine karşı doktorlar önermiyor diye biliyorum. Hani tüp bebekte fazla yumurta olması iyidir de. Gerçi kaliteli yumurta önemli olan. Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin