Selam bacikolarım 🥰 valla herhalde bu kız doğana kadar benim heyecanim hiç bitmeyecek💕 her görüş günü aynı heyecanı yaşayacağım sanırım❤️ ama o heyecanı yaşamaya değer 💕 rabbim yaşamak isteyen herkese yaşatsın inşallah 🥰 Allah’ın izniyle yarın inşallah kızımın görüş günü 33+3 olarak gideceğiz 😌 en son 15 gün önce gitmiştim yine sanki bir ay gibi geliyor 😁 vakitleri kısalttıkça insan daha da heyecanlanıyor 🤭 yarın bizlerle görüş günü aynı olanlar burada mı sizde durumlar nedir🥰 biz büyüyoruz artık ve çok az kaldı 🐣🐣🐣