nure Bugün tam 40+0 günlük hamileyim ssvd adayıyım normal doğum yapmadım daha önce. Dün sabaha karşı tuvalete uyandığımda bayağı yoğun şekilde açık yeşil akıntı gördüm. Aynı şey ikindi vakti 5 gibi yataktan ayağa kakkarken de sıcacık bir şey aktığını hissettim hani adet olursunuz da ilk kan gelir ya o şekilde ama kesinlikle kan ya da pembe değil açık yeşil akıntı sıcacıktı. Devamı gelmedi acaba nişan mı dedim su olsa akıntı olmazdı dimi? Az önce de yatakta donerken suyum sızıyor sandım yine sıcacık bir his kalktım baktım günlük ped tertemiz e dedim rüya mı gördüm bir sildim peceteyle yine o fazla akıntı yeşil renkte. Ne bu ben anlamadim bugün ogleden sonrası için randevum var kızlar su olsa yeşil akıntı neden? Enfeksiyon vs yok biliyorum bu arada..
yinehamile nure korkutmak istemem ama benim de ilk dogumumda suyum azar azar gelmeye başladı hiç birden gelmedi ilk başta şeffaf gelen su daha sonra yeşilimsi oldu en son kahverengine döndü meğer bebeğim kakasını yapmış
gunel91 nure enfeksiyonda ola biler ama seningibi buyuk haftada yesil gelmesi bebeyin kakasini yutmasinnanda oluyor bence doktora git vaktinde mudahile olunsun
mavininhertonuu Korkutmak istemem ama yeşil ve koyu renk su gelmesi tehlikeli diye biliyorum bebeğin hareketlerini takip et ama erken gitme şansın varsa git bence haftan ileri, su çok mu geldi akıntı gibi mi ne kadardı