gbdl2023 Kadar sol belim mi desem boşluğum mu desem geceden beri adet agrisi gibi sancı giriyor 29 haftalığım daha girdikçe uyandım zaten neden oldu böyle
nez10 gbdl2023 ondan bende serklajlıyım bende yatıyorum iki adım tuvalete gidiyorum bel ağrısından ölecek gibi oluyorum yatıyorum bazen yatarken de aynı agrı
gbdl2023 nez10 İnsAllah öyledir canım geceden beri geçmeyince çok korktum salı gün randevum var bakalım sağol 🙏🏻
nez10 gbdl2023 korkma normal durum artık hızla büyüyor aksi durum olsa bana hemen müdahale ederler hastanedeyiz cünkü biz
gbdl2023 nez10 yaaa geçmiş olsun size de teşekkür ederim içim rahatladı birazda yarında doktoruma soracağım 🙏🏻
Arzu3434 Bende 18 hafta serklajlıyım sol böbreğim ağrıyo çok aşırı hareket ederken doktora gidicem öğlen😞😞
gbdl2023 Arzu3434 yaa geçmiş olsun İnsAllah bisey yoktur benim de sol belim boşluğum kalcam arası değişik bi yer agrisi normal deniyor agrilar ama senin böbrek bi baktır bakalım bende yarın gidecektim zaten sorucam
Arzu3434 gbdl2023 canım gidiyorum haber veririm sanada🤲🏻 İhmal etmeyelim ilk gebelik 20 haftalık erken doğum oldu korkuyorum
gbdl2023 Arzu3434 yaaa ondandır belki bende 1aydir mantarla uğraşıyorum 3kez tedavi gördüm tam geçti dedim sanirim yine başladı benimde ondan olabilir bakalım yarın ne dicek doktorum
gbdl2023 Arzu3434 suan geçti tabi ama gece sol belim boşluğum mu desem bilmiyorum adet agrisi gibi agri girdi çok şükür geçti yarında dr kontrolüm var bakalım
gbdl2023 Arzu3434 yaaa olsun ama daha önemli bisey degil ilac verir doktor kullanın bol su icin geçer İnsAllah 🙏🏻🙏🏻