Acee yine bir salgın var sanırım. Benim eşim de 6 gündür hasta ve ateşi asla düşmüyor. İlaçla anlık düşüyor ama ilacın etkisi geçince yine aynı oluyor. 40 ı görüyoruz bazen 🤦🏻♀️ ne inatçı bir ateş, nasıl bir hastalık biz de anlamadık. Bide 3 aylık kızım var. Eşim evde ayrı odada ama yine de bulaşacak diye aklım çıkıyor 🥹