Sellmaseellma Bu sabah oğluşum 4.30 itibari ile içerde halay çekmeye başladı tabi bende uyuyamadım napsam yok durmuyor benim gibi güne başlayan varmı 😁
Prenses34_annesi Sellmaseellma kızzzz biz daha erkenciyiz ya uyumam yeterli oluyor benim kız başlıyor halaya saat 3 de babasının alarmı yaklaşınca da ayrı bir kıvırıyor 😂😂
nez10 Sellmaseellma bende varım 5te çifte tekme😂 uyursuk aslında ama düzenimiz bozuldu hastanede 5bucukta kahvaltı 5te hemşireciğimiz çks ye geldiği için uyanıyorlar😂
Sellmaseellma Prenses34_annesi 😂😂😂 oo bizden erkencilerde varmış, valla bizimkide öyle eşim uyu uyu diyor bebek uyutmuyo hep vuruyo diyorum elini karnıma koyuyo hareket etmiyo ben koyuyorum her yerden vuruyo yalancı çıktık adama😂😂
nez10 Prenses34_annesi yok bnmkiler uyuyor ben uyursam ama her tekmede mutlu olmak hangi psikopatlığn trkçesi onu bilemiyorum:)
Prenses34_annesi Sellmaseellma artık dilsiz gibi davranıyorum bende adama yalancı çıkmamak adına hareket ettiği vakit karnımı işaret eder oldum 33+2 yiz bu arada😂😂😂 bizim kız çok fene çokkkk😂
nez10 Prenses34_annesi benmkilerin uslu oldugu tek zaman dilimi babalarının elini karnıma koyduğu zamanlar yazık adam zaten beni göremiyor ziyaretime geldiğinde elini karnıma koydugunda Ninjalar kıpırdamıyor hiç bir kere anca hissedebildi
Deletedmom_51 Prenses34_annesi ay koptum vallahi ben de öyleyim 😂😂😂😂 hareket ettiğinde eşime işaret ediyorum bir şey konuşunca ya da dürtünce onu duruyor bizim oğlan 😂😂😂
Prenses34_annesi nez10 orası ayrı dert zaten çok sevimli geliyor bana da bazen diyorum karnımda yanağının yerini bulsam sıkıp dururum 😂😂
Prenses34_annesi nez10 vatan haini çıktılar yav evet birisi gelince bir uslu çocuk moduna geçeleri tutuyor ne hikmet artık ama benim kız yine babasına vuruyor ara sıra da olsa vurmayınca neden vurmuyor diyor tirip atıyor diyorum bende😂seninkiler ikiz herhalde
nez10 Prenses34_annesi evet canm ikiz Allah nasip ederse 7.5yıllık özlemimiz emeğimizin ilk defa bu kadar gittiği gebeliğim❤️ babamızdan ayrıyız biz Bursa’da hastanedeyiz hemen hemen 1aydır babamız da Balıkesir de iş için Türkiye’nin baska yerlerinde😂 Dr larımız 34ügörelim diyorlar ama nasıl sabredivem bilmiyorum severken kendine zarar vercem😂😂😂
Prenses34_annesi Deletedmom_51 kız oda iyi yalancı çıkıyor ya insan adam paranoyak sanacak en son en ufak titremeye hareket sanıyorsun dicek de Allah’tan benim karnım mübarek dalgalanıyor 😂😂
Prenses34_annesi nez10 rabbim inşallah kucağına almayı nasip etsin canım her zaman derim hayırlısı buymuş geç olmuş ama en güzelleri ile mükafatlandırmış seni Rabbim Allah’ım isteyen herkese versin inşallah 34′ü de geçersin kız inşallah cinsiyetleri ney erkek mi ikisi de🥰
Deletedmom_51 Prenses34_annesi aynı benimde öyle hatta diyorum eşime sana hafifçe dokunduğum an karnıma bak diyorum dalga dalga bizimki😂😂 elhamdulillah varlıklarına🤲🏻🌺😍
Deletedmom_51 nez10 Ah sorma bacım😂 eşimde uslu uslu diyor 😂 içeride çift kale maç yapıyor haberi yok 😂 neyse ki çözümü eşimi dürterek buldum konuşunca duruyor bizim oğlan😂 dürtünce kendi gözleriyle görüyor 😂
Ebru1999 Kızlar uyumuyorsun galiba lütfen yardım post açtım dönen olmadı. 39 +2 haftalık.hamilwyim Kasiklarima doğru agri giriyor duramiyorum vajinaya doğru baskı var ne yapmalıyım lütfen yardım edin ilk gebeliğim
Prenses34_annesi Ebru1999 herhangi bir su Nisan vs gelme durumu oldu mu cnm kaç dakika da bir geliyor bu ağrılar belinden karnına sonra kasıklarına doğru mu giriyor dakika tut istersen 5 dakikada bir düzenli şekilde geliyorsa sancıdır belki birde bebeğin pozisyonu da etkiliyor olabilir
nez10 Prenses34_annesi biri kız biri erkek cancazım babaya kalsa ikisi de kız dedi ama rabbm bir seferde ikisini de cıkarayım aradan dedi ölen cocuklarım gibi bnlarda kız erkek rabbme hamd olsun🤲🤲🤲🤲