Merhaba kızlar hamilelik sürem boyunca hiç devamlı bir ödem problemim olmadı. Sadece ev taşıyorduk çok ayakta kaldığım için bir iki kere ayaklarım şişti o kadar. 1 ay önce sezaryen ile doğum yaptım doğumun olduğu gün aşırı derecede ödem tuttum ve hamilelikte giydiğim kıyafetlerim bile dar gelmeye başladı, fakat aynı gece ödemim yavaş yavaş indi.
Aradan 1 ay geçti ve şimdi ellerimin bir anda şiştiğini fark ettim ödem tutuyorum yavaş yavaş tekrar, bu olağan bir durum mu yaşayan var mı yoksa doktora danışmamı gerektirecek elzem bir şey mi? Bu arada hamilelik döneminde olmadığı gibi hamilelik öncesinde de hiçbir şekilde ödem tutma gibi bir şey yaşamadım yani vücudumun alışkanlığı değil ödem