Esrdef ya sorma bende fark edince şok oldum nasıl öyle yazdım diyeee 😄😄😄 bi akrabamızın bebiş 5 kilo üzeri doğdu geçenlerde oturdum ağladım korkudan bide 😁 kıza da üzüldüm nasıl doğurdu diyee meğersem preeklampsi olmuş bebek şişmiş ödemle. Allahıımmm hepimize kolaylıklar versin valla çok zormuş ya