@"d
duyguogretmen61 uyguogretmen61″#p25641169 Bugün hastaneye gitmisdim orda da ayva yaprağı ve ıhlamur iç iyi gekir dediler.Eve feljnce yaptım gercekden faydası oldu hemen.Malsef gebelik şekeri cikdi bide😔Cihaz felan aldım evde ölçüm yapmak için.Diyetisyene endokrine gönderdi dr