Dusuk yapali 10 ay oldu..2.Dusuktu
Sorunumuz yok..(Kan pıhtılaşması hariç öğrendik)
Ama hemen olmuyor nedense..
1.Düşüşte de tam 11 ay sonra olmuştu…
Düşünmüyorum desem yalan olur, ama istiyorum..
Çevremde gebelik haberi alınca neden üzülüyorum, ya nasip 😌
Sizin gidişat nasıl kızlar?