Aleyna0 Kızlar 25+3 oldum ayaklarım çok şişmeye başladı ne iyi gelir sizce ne yapmam gerekir tuzlu da yememeye çalışıyorum
Udu Aleyna0 tuzu tamamen kes baska cozumu yok tansiyon ilacina baslatti doktor tuzuda tamamen kestim gecti sislerim
Tugbaysima Aleyna0 benimde o aralar başladı ne yaptıysam inmedi tahliller yapıldı bi sorun çıkmadı en sonunda hamilelikte olur dediler doğumum yaklaştı hiç inmedi şiş geziyorum 2 -3 aydır ödemle yaşamaya alıştım diyebilirim inşallah sizinki geçer benim ne yaptıysam inmedi
Fhaktas Aleyna0 bence bir anda başladıysa bu ödem acil doktora gitmen lazım preeklampsi olabilir bi kontrol edilmeli, eğer değilse bol su iç bol soda iç, sade soda.