2 hafta önce taşındım yani 32.haftamda üstelik erken doğum riskim var. Kayınvalidemle aynı binada oturuyorduk sağolsun toplanmamda hiç yardımcı olmadı eşimle birlikte topladık yerleştirmeye annem geldi. Çok yoruldum hem ruhen hem bedenen inşallah sana yardımcı olacak birileri vardır varsa sakın hiçbir şeyi elleme senden kıymetli değil geç kenarda uzan hatta ev taşınırken yerleşirken annenin evinde falan kal bütün işler bittiğinde git otur