Nezuko Göğüs ucumda taşımsı şeyler var Krem sürdükçe yumuşuyor bu sefer soyasım geliyor. Sizde de var mı? Soyuyor musunuz? Yoksa dokunmamak mı lazım?
Enisinannesi Nezuko bendede var canm 37 haftaligim ilk hamileliğimde de oldu bundada oldu ama neden olur bir fikrim yok . İlkinde bende temizlemeye çalışıyordum bunda kendi haline bıraktım 😂sanıyorum ki sütle ilgili bir durum olabilir
Nurcann07 Nezuko demek istediğinizi anladım bende de oluyo öncede olmuştu ellememek gerekiyormuş süt kanallarını kapatıyormuş onlar ama ben tabi dayanamıyordum hala da aynıyım bişi olmadı önce 🤷♀️😄
Nezuko Enisinannesi ben de 37 haftalığım 😬 Olası bi doğum olsa emzirmemiz gerekse bebek için zararlı mıdır acaba 😶
Enisinannesi Nezuko yok canm sanmiyorm zararlı degldir olsaydi oğlumda mutlaka çıkardı kokusu dediğim gbi süt kanallariyla alakalı bir durumdur mutlaka.🤗
rrumeysaa Benim de göğüs ucu öyle Bi kere kalkmıştı kenarından bende soydum çok yanmıştı zaten ne kadar soysan da yine oluyor o yüzden kendi haline bıraktım
Nezuko rrumeysaa rrumeysaa evet kremsiz yapınca çok fena oluyor 🫤 bebeğin yutmasında problem yoksa iyi