ArzuGl zaten mecbur kalmadikca asla kullanmiyorum disardaki tuvaletleri canim. Ustelik günde 2 kez ic camasirlarimi degistiriyorum ve hepside pamuklu ve sadece beyaz tercih ediyorum camasirlari. Gunluk pedler saglikli olmadigi icin pamuklu beyaz bezleri kullaniyorum akinti icin. Ve enfeksiyondan korunmak icin bol suda iciyorum. Ama neden hala sikayetim var anlamiyorum dr da bisey yok diyor. Ama bana normal gelmiyor ve korkuyorum. Snra bana bebek dogumda senden enfeksiyon kapti diyecekler diye korluyorum. :(