Seri42 Kizlar .merhaba 11haftalik hamileyim şiddetli göğüs ağrım vardı şişkinlik vardı ama 3 gündür azaldı nerdeyse geçti diyebilirim sizce bu normalmi böyle bı şey yaşayan oldumu biraz aklıma kötü şeyler geldi de
Denizahsen Seri42 normal canım bende aynısını yaşadım ama kaç gündür yine ağrımaya başladı yokluyup duruyor 🙃
Ecrin_Su47 Seri42 cnm süt için onlarda hazırlık yapıyorlar çok normal aklınıza kötü bir şey gelmesin bütün hamile anne adaylar da bu şekilde oluyorlar😊