SemaSelim Kızlar merhaba yarın 2. Doz aşım var ama forum da okuduklarım aklımı karıştırdı. Sizce 2. Doz vurulmalımıyım sizin aile hekimleriniz doktorlarınız ne diyor bu konuda?
Pamugum02 SemaSelim ya benmde cuma günü ilk dozu vardi, ne yapsam bilemedim . Doktorum aslnda gerek görmedi 4 sene önce ki hamileligmde vurulmustum . Ben cok sorunca o zaman 1 doz yeterli demsti ama smdi bu duyduklarmdan snra kararsizim
Flyy SemaSelim Gebelik sonuna kadar vaktin var ben olsam beklerdim olmazdım bi netlik kazansın haberler sonra olursun ben 2 dozu da oldum maalesef şimdi olsa olmazdım.
2309 SemaSelim her yıl Aralık ayında toplanıp Ocak ayında yeni aşılar geliyor hepsi bu problem yok yani. Benimde olmam lazım Ocak ayını beklicem mecbur
Canan-Uraz Benim yarın. Tek doz olacaktım zaten ilk hamileliğim de 2doz yapılmıştı. Aşı olmayı düşünmüyorum bu kadar kirli bilgiden sonra. Zaten 2doz 5yıl koruyorsa beni hala koruyor.
Kayramomm SemaSelim yengem kadın doğum uzmanı İstanbul’da bende 2 hafta önce 1.dozunu olmuştum bildiri gitmiş tüm hastanelere 2.dozu olmamami söyledi bu arada ilk gebeliğim
Kubra-D Kayramomm bende 2 hafta önce ilk dozumu oldum 2. Doz tarihim 13 ocak. Telefonu elime daha yeni aldm akşamdan beri ve bkaç yerde tetanozla ilgili bkaç bişi gördüm. Olayın aslı nedir acaba. Benmde ilk gebeliğim bu arada
nimbus2000 Kubra-D şimdi haberlerden okudum sağlık bakanlığı tetanoz aşılarını toplatma kararı almış. son kullanım tarihi ile ilgili bir sıkıntıymış haberlere göre. umarım öyledir ben de 15’inde 2. dozumu olmuştum. haybeye yaşıyoruz maşallah.
SemaSelim Benim de ilk gebeliğim ilk dozu bir ay önce oldum işte neyse en iyisi biraz beklemede kalayım. Peki önermeyen doktorlar neden önermiyor acaba kızlar ?
SemaSelim nimbus2000 Allahın izniyle birsey olmaz canım da hayır sağlık ocakları haber de vermedi. Çıkıp gitsem yok diyecekler demek toplatıldıysa
nimbus2000 SemaSelim bugün gittim sordum neden toplatıldığını bilmiyorlar inanır mısın. hatta sağlık bakanlığını aradım onlar da bilmiyorlar. talep açtık bilgilendirilcem inşallah
Kayramomm AyseYldz yani şöyle arkadaşlar şimdi bu bize vurulan aşıların tarihi geçmiş dahi olsa tetenoz ölü bir aşı olduğu için bebegimize yada bize herhangi bir zarari yok sadece aşı etki etmemis oluyormus o kadar bana yengem 2. Dozunu da olma gerek yok dedi
tugcegk SemaSelim benim de bugün 2.dozu olmam lazım 28. haftadayım ilk gebelik bu haberlerden sonra ne yapacağımı bilemedim
SemaSelim tugcegk Ben gitmedim canım netlik kazanmadan yaptırmam. Sağlık ocağından ses çıkacak mı bakalım.
tugcegk SemaSelim sağlık ocağındaki hemşirem bana eski tarihlilerimi toplatıldığını yenilerinin geldiğini söyledi. Doktorum da 2 doz önerdiği için yaptıracağım sanırım.