Happygirl10 Bh-1040 Nova oyun parkı alan kullanan memnun olan var mı acaba ? Yavaş yavaş alışverişe başlıyoruz bu park beşiği aldım iyi midir? Bebek arabasında da bu markayı onerir mısınız yoksa onerdiginiz başka markalar var mı acaba