Arkadaslar yenı hamıle oldugumu ogredım ogrenmeden once az bısey kahve rengı kanam vardı bı arkadasım ustune goruyorsun test yapalım dedı yaptım pozıtıf cıktı doktora gıttım kanamam bardı kese gorunmedı kan 362.2 cıktı bekleyelım dedıler yarın tekrar test yapıcam bakalım bole olan var mı hala kanam var bı duruyor bı gelıyor