Rnur06 Kızlar 12+3 günlük gebeyim ocak 5 te randevum var cinsiyet sorayım mı 12. Haftada cinsiyet belli oluyor mu öğrenen varmı 😍❤️
yaymomsss Rnur06 12. Haftada erkeğe benziyor demişti doktorum sonra hep erkek çıktı zaten. Erkek bebekse belli oluyor ☺️
Papatyaa_01 Rnur06 ben sormadan kendi söylemişti 12.haftamda küçük bi ihtimal kız dedi doğru çıktı :)
Bluesky-mom Rnur06 12+4 te öğrendim. Doktor kendisi söyledi yüksek ihtimal kız ama bir dahaki kontrolde kesinleşmiş olur dedi. Doğru çıktı 😊
Rnur06 Fincan yaa bende sorcam ama çekiniyorum genelde 14ö haftadan sonra net görünüyor diyorlar ama ters tepki almaktan çekiniyorum
Mommy2728 Rnur06 canım ben 12 haftalıkken gittim bana %80kız dedi daha sonra sancıyla gittim 15 haftalıkken kesin olarak kız dedi 😍
tunasmom Rnur06 ben tam 12.haftamda gitmiştim erkek dedi direk gördükte zaten utanmaz bebem direk gösterdi cinsiyetini 😂😂