Kizlar 2. Hamileligim ilk oglumda su gelisiyle gidip 29 saat bekledikten sonra gelen anlik sanciyla dogum yapmistim bugun aksamdan beri bel kismimda adet sancisi gibi bi agri var nasil olcak diye korkmuyor değilim cunku hastane 25 dk yol mesafesinde oglumda uyuyor bi anda gelirmi gelmezmi diye düşünüyorum ne yapsamki 39+1 deyim bu arada 1 haftada onden gidiyor😑