evin_bozkurt 12 Ocağa doktorum gün verdi ama tarihi bilmek ayrı korku bilmemek ayrı sıkıntı heyecandan uyuyamıyorum günler geçmiyor resmen sizin kaç gününüz kaldı ?
Fndkrdu evin_bozkurt hayırlısı ile sağlıcakla inşallah kucağınıza alırsınız canım🙏🏻 inan bilmemekte çok zor her gün ha geldi ha gelecek diye beklemek çok zor sabretmek zor gelcek dedikçe gelmemesi ayrı sabır söz konusu yani hepsi ayrı ayrı şeyleri var sağlıklı olsunlarda diyoruz da sabretmek çok zor merakla dört gözle bekliyoruz
Fndkrdu evin_bozkurt benim uygulamaya göre 19 ama artık ne zaman gelmek isterse gelecek evresindeyiz🤲🏻💙
evin_bozkurt Busbusu şu an 36 +1 haftalık olduk sezeryan olmamın sebebi dokum çok hassas evlendiğim ilk haftalarda sıkıntı yaşadım doktorum sezeryan olmamı söyledi daha uygunmuş
evin_bozkurt Fndkrdu rabbim hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip eder inşallah bir sancıda kurtulursunuz inşallah
Busra-hemsire evin_bozkurt Merhaba, benim de sezaryen ve 13 Ocak şu anlık, 36+2 deyim. Korku yok ama heyecan çok.. Rabbim zamanında, sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲
Harikuya_Su Sezeryan 2 ocak 😍 sağ salim kucağınıza alın kızlar hepiniz inşallah 7 gün geçmek bilmiyorr sanki