CansuErenDurmaz hem casual hem Kraft ı birebir inceledim. Casual benim boyuma göre biraz daha alçak geldi bir de kumaşını sevemedim. Etrafım da da çok görüyorum o arabayı puset haricindeki apart sanki buruş buruş duruyor. Ya da bana öyle geldi. Kraftın kumaşı biraz daha kalın daha net duruyor. Ayyyyy bilemiyorum ya c.tesi alıcaz arabayı daha karar veremedik 🙁