Yarendemir_q Kızlar, geçen hafta yumurtladım. Akıntım ve kasık ağrım vardı ve o günden sonra göğüs ağrısı başladı. 2 Ocak adet olmam gereken tarih. Daha 8 gün var yani. Böyle olması normal mi? Sizde de oluyor mu?
Boss01 Yarendemir_q bende her ay akıntı oluyor ama her ay göğüs hassasiyeti olmuyor yani gebelikle adetin belirtileri çok benziyor Muş bende daha gebe kalamadım 2 gündür adetim gecikiyor göğüs hassasiyetim var bakalım inşallah ikimizde de gebelik vardır
esmerella37 2 aydır benmde yumurtlamadan snra gogus agrılarım baslıyor valla artık gogusu belırtıdenn saymıyorum 🥹