aogoya telefonum iPhone. İlk aldığımda (iPhone 6s kurulum yaptım. Sonra iPhone 11 pro ya ikisine de direkt kurulum oldu)
Aşırı şarj yemiyor yani şöyle gündelik ne kadar dayanıyorsa biraz daha erken bitmesine sebep oluyor aman aman sürekli şarja takmayı gerektirmiyor telefonu. arka planda dahi hareket algıladığında bildirim alıyorum. Zaten kaydediyor sonradan da izliyorsun. Kurulumu çok Kolay . Ben de araştırdığımda bir çok kafam da soru oluşmuştu sonuçta bebekleri kontrol için önemli bir şey dedim ama inanın aldığım en iyi cihaz diyebilirim size. Benim için gece görüş ve algılaması çok önemliydi.