iremuziii 24.haftadayım bende de oluyor kramp gibi .. gittim doktora özellikle sordum rahım agzı kısalıgı falan var mı ona baktı erken dogum riskimde , kısalıkta cok sukur yokmus. Bebek ters duruyormus yanı ayakları kasıklarımda basıda göbek delıgımın orda. Onun sancısıymıs zamanla döner dıye umut edıyorum. Cnku kramp gibi girince doguruyorum sanıyrm cok agrım oluyor