Merhaba herkese! Yilbasindan sonra malum zamlara denk gelmeden travel sistem bebek arabası arastirmaya basladim. Joell, 4baby gibi markalara da baktim ancak hep guvenlik sorunlarindan sikayet almis. Aniden kirilma vs gibi. O yuzden tereddüt ediyorum yoksa fiyatlar cezbedici. Civil mağazasında Baby Force diye bir marka vardi, surdum ve kagit gibiydi araba, neredeyse dagilacak. Korkuyorum acikcasi ekonomi yapayim derken, sagligimizdan olmayalim. Ben cift yonlu, travel sistem alma fikrindeyim. Kanz D-go ’yu buldum o da yaklasik 3.900 gibi bir fiyat. Bu fiyatin altinda baska bir urunu kullanmis ve memnun kalmis anneler bilgi verebilir mi acaba? Sevgiler 🎈❤️