Kvser Sema_28 bende bekleyeyim burda 2. Ayındayım tedavimin 3 ay deneyecez olmazda aşılama dedi doktorum . Ama aşılama şans işiymiş spermleri alıp ayrıştırıp en hızlı hareketlisini enjekte ediliyormuş 😑
Deletedmom_85 Sema_28 bakalım benimde ilk denemem olacak tutacak mı kim bilir 🤷🏻 ne zaman oldunuz siz?
Kvser Sema_28 klomen kullandım adetin 3. Gününden başladım 5 gün boyunca sonra verdiği tarihte gittim yumurtalarımın büyüklüğüne baktı gün veriyor doktorum değerlendirin diye bu 2. Ayım siz basıl bir tedaviden geçtiniz peki ?
Kvser Sema_28 bende polikistik over hastasıyım . Ama aşama aşama ilerlemeden doktor aşılama demiyor direk
Sema_28 Kvser o biraz da isteğe bağlı direk isteyen doktorlar yapiyomuş hiç gebelik oldu mu yumurtalama günlerimiz bizim belli değil polistik over lerde biliyorsundur sende
Kvser Sema_28 hayır gebelik olmadı henüz bende . Doktor kontrolünde yumurtlarım geliştiriliyor ve gün aşırı ilişki tarihleri veriyor doktor ona uyuyorum . İnşallah hayırlısıyla bu ay nasip eder rabbim 🙏🏻
Kvser Sema_28 sizde hiç gebelik oldu mu peki ? Aslında benim adetim düzenliydi evlendikten 1 yıl sonra düzensizlik oldu . Ovülasyon takibi yaptım 5-6 ay hep aynı günlerde yumurtlama da gördüm neden olmuyor anlamıyorum
Sema_28 Kvser bendede hiç gebelik oluşmadı bendede aksine bekarken de düzensiz di adetlerim özel de tedavi goruyosunuz
Kvser Sema_28 ilaç tedavisinde hamile kalan çok kişi var inşallah rabbim nasip eder bizlere de . Sen de mi özele gidiyorsun ?