HappyEnd-88 umran2020 bende merak ediyorum alan varsa kaçıncı haftada almamız gerekiyor detaylı bilgi verirse memnun oluruz 🌹🥲
Meyra19 umran2020 ben 32.haftada aldım ve 37.haftaya kadar çalıştım Allah’a şükür bir sıkıntım çıkmadı 5 hafta aktarilmis oldu
pinarsabrii umran2020 evet 32. haftanızda alıyorsunuz. İstediğiniz hafta sonrasında izne ayrılabiliyorsunuz. Ama 32de ya çalışamaz ya da çalışabilir raporu alıp, iş yerine vermeniz gerekiyor
Seydacavdarr Meyra19 iş yerinize verdiniz dimi iş yeri işleme koydumu, benimkiler zaten çalışıyosun bunun işleme koymalık bi işi yok dedi
HappyEnd-88 Meyra19 teşekkür ederim canım şimdi 30+3 bu hafta sonu görüşümüz var o gün alsak erken mi olur
Meyra19 HappyEnd-88 doktor direkt sigortadan onayladığı için sanmıyorum canım olacağını 31.haftanin sonunda verebilir yanlış yönlendirmek istemem ama doktoruna sor yine de
cansu2555 haftada çalışabilir raporu alıyorsunuz kaç hafta çalışmak istiyorsanız ona göre alıyorsunuz ben 37 ye kadar aldım ama 35 te artık izne çıkmak istedim ve tekrar gidip güncelledim. Bir kere değiştirme şansımız varmış.
HappyEnd-88 Meyra19 tamam canım teşekkür ederim cumartesi günü randevum var gitmişken onu da soruvereyim
Meyra19 Buse-sglm evet geçen hafta başladı zaten o da bazı yerlerde gerek yok felan deniliyor sigorta otomatik başlatıyor deniliyor ama ne derece doğru bilmiyorum
Meyra19 Seydacavdarr ben resmi kurumda çalışıyorum zaten sisteme de düşüyor ama ben doktorumun verdiğini de verdim iş yerime
Meyra19 umran2020 gebelik kontrolleri için zaten kanunen yıllık izinden düşülmuyor kontrollerime giderken sıkıntı olmuyor yani onun dışında izin rapor felan almadım
sibelmnkl tam olarak 32.haftada alınıyor. 32+1 olmuyor. dikkat edin. ben aldım çalışabilir raporu. ve şuan 33 haftaigim grip oldum normal rapor istedim 3 gün bi problem yok. rapor vermeselerdi yıllık izin den düşürecektim