Kader_yldrm canım benim bebeğim de öyleydi 39+2 tekrardan doğum pozisyonu aldı egzersiz var onu yapabilirsin, stres yapma canını sıkma elbet döner.. bu egzersizi yapmamı söyledi doktorum.. inşikak suresini dinlettim oğlumla olumlu konuştum sürekli, bide secde pozisyonunda durdum ve döndü çok şükür 🥰🤲🏻 İnşallah senin ki de döner
