Tinasu Karaca_smyyefrkn ben yeni sipariş verdim 2 gün içinde geldi memnun kaldım çikolatası kötü değil yenilebilir aynı göründüğü gibi geliyo
Minipella Karaca_smyyefrkn Ben 2 gün önce teslim aldım dış görünüş göründüğü gibi sorun yoktu. Dedim fiyat uygun acaba çikolata adi mi diye ama gayet lezzetli idi. Tavsiye ederim.
Karaca_smyyefrkn Meyra19 evet onuda görmüştüm dolandırıcılık çok olunca insan tereddütte kalıyor teşekkür ederim tavsiyen için 🙏🏻
Cherry95 betul_yilmazz ben de buradan sipariş verdim. Ocak zamları gelmeden almak ama ocak ortasında elime ulaşmasını istedim. Sağolsun yardımcı oldular.
Karaca_smyyefrkn Elfergvn yaaa evet gerçekten çok güzel olmuş afiyetle yiyin içim rahatladı gerçekten çok tereddütteydim birçok sayfa var insan emin olamıyor çok teşekkür ederim 🙏🏻🙂
Burcubrc08 Ben de buradaki önerilerden görüp sipariş vermiştim hiç sorun yaşamadım hemen de kargoya verdiler. Tasarımı gösterip teyit aldılar kargoya vermeden de. Çikolataların tadına bakmadım kutuyu açınca çikolata kokusu geliyordu.
Aaaassss Karaca_smyyefrkn ben yaptırdım canım çok çok memnun kaldım geldiğinde resmen buram buram çikolata kokuyordu elit marka kullanıyorlarmış zaten lezzeti de çok güzeldi
Asyabuse Bende şimdi baktım bu kadar kişi önerince ama şeyi anlamadım tasarıma nasıl karar veriliyor? Tek bebekler için çok tasarım var ama ikizler için pek yok olanlarda güzel değil 😔 başka bi tasarım bulsam atsam onu yapabiliyorlar mı ki
Elfergvn Asyabuse evet muhtemelen yaparlar ben yazı fontunu rengını ben degıstırıp secmıstım whathapptan ıletısıme gecıp soyleyın
betul_yilmazz Cherry95 benim doğum Nisan sonu sizin gibi yapabilseydim keşke bende mecbur zamlara denk gelcez:)