Üç yaşındaki kızımın ayağına çay döküldü çay yeni kaynamış değildi ama sıcaktı ayağının üst bölgesi dört beş cm büyüklüğünde yandı üst derisi soyuldu çok kötü oldum en korktuğum şeydi Allah’ım kimsenin başına vermesin bu dün oldu krem sürdük sardık bugün de yapacaktım ama hiç dokundurtmadı şimdi uyudu baktık kıpkırmızı olmuştu tekrar krem sürdük sardık biraz uyandı acıyor falan diye sızlandı tekrar uyudu 😔 bu işlem doğru mu ne zaman tam olarak iyileşir ne yapmam lazım ben annemin evindeyim eşim burda değil ona söyleyemem asla inşaAllah farketmez