Bu gunlerde cok post actigimin farkindayim niyetim sizleri yildirmak degil kizlar kusura bakmayin😇🥰 simdi ben minnos ogluma kiyafet alacagim teyzeler nerden alabilirim hastane cikislarini ve bir kac tulumu kitikate ve panco aldim ogluma 3 aylik tulum aldim kollari bol ama alt cit cit kapanmiyor pancoda boyle sorunla karsilastim. Kitikate o zaman 2500 tl para vermistim simdi kiyafet ihtiyacimiz ay’A gore suan daha fazla ve 2500 u de gecer kis gunude dogalgaz di mamaydi ozel.asiydi derken kiyafete o kadar para vermek istemiyorum siz nereleri tercih ediyorsunuz ankara’Da yasiyorum, canimiz teyzeler bu olaya bir el atsak🥰